,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

16 aprilie 2015

Se întorc berzele acasă

               Le-am zărit din maşină, în drum spre Slănic Moldova. ,,Opreşte, trage pe dreapta! Repede!"  Un câmp de berze zvelte se întindea mişcător, pe sub pomii ninşi. Am rămas cu aparatul foto în mână, admirându-le fascinată, ca în faţa unei minuni. Nu văzusem în viaţa mea atâtea berze la un loc! Doamne, cât erau de frumoase! ,,Păi ce faci? Fă si tu o poză, nu de asta m-ai pus să opresc?" Până să mă dezmeticesc, ca la un semn de nicăieri, şi-au luat zborul! …lungi, graţioase, imaculate. Am apucat să trag doua-trei cadre în fugă, să surprind magia… în zbor…
                      E primăvară, se întorc berzele! Le cheamă verdele pământului, acasă.
                                                                           Foto: Anca Florea
                                                                      

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi