,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

25 ianuarie 2016

Mănăstirea Mraconia, Cazanele Dunării

             Crescută parcă din munte şi din balansul neobosit al Dunării, Mănăstirea Mraconia sălăşluieşte tăcută ca o fereastră a cerului în aşteptarea privitorului. Aici sufletul ţi se pierde într-o clipă, furat de încântarea locului, şi se regăseşte adunându-se din cer, pământ şi adâncuri, în cea mai desăvârşită armonie.
                                                                                                             A. F.
                                           Foto: Anca Florea - Mănăstirea Mraconia, Cazanele Dunarii, jud.Mehedinţí

Un comentariu:

Unknown spunea...

Cu tot respectul pentru tine și vrăjeala ta funcționează, trebuie să le spun tuturor această mărturie. Nu am văzut niciun rezultat cu alți scriitori de vrăji în timpul căutării mele, aș vrea să vin la tine mai devreme, după ce am primit tot ce am mai bun dintre voi după sesiunea mea. Fostul meu soț nu a fost acolo timp de un an, am mers peste tot și am cerut ajutor altor medici vrăjitori, dar nu a existat niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat dr. Egwali. După ce s-a făcut o vrăjie de reconciliere, am fost în cele din urmă chemat de el. Minunile sale au făcut minuni, iar soțul meu s-a întors plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că trebuie să-l iert, am fost cu adevărat șocat când soțul meu a îngenuncheat să implore iertare și că aș accepta-o. Îmi lipsesc cu adevărat cuvintele și mă bucur că ești Dumnezeu, trimis de mine și de toată familia mea. Și acum sunt din nou o femeie fericită. Vă mulțumesc mult Dr Egwali. Pentru oricine caută un adevărat cerc de vrăji, contactați Dr. Egwali pe e-mail „dregwalispellbinder@gmail.com”. De asemenea, îl puteți contacta direct prin Whatsapp la +2348122948392
Este într-adevăr asigurat

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi