,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

1 martie 2016

Primăvara

                    M-am trezit cu braţele pline de tine. Te adunasem toată din aşteptări şi te răsfirasem peste tot, prin aşternutul alb, acum curcubeu, abia trezit cu mine. Mi-ai atârnat soarele în geam şi mi-ai spus ,,Bună dimineaţa!" Ţi-am zâmbit şi, fără preget, am eliberat culorilor tale toţi fluturii inimii mele. Iubirea se simte cel mai bine în iubire, nu-i aşa? Mi-am pus mărţişor un mugur verde, găsit pe pernă, şi am inspirat pe de-a-ntregul, să te cuprind încă o dată toată, cu nesaţ şi ardoare, în aerul de afară. ,,Hei, poate-ţi par caraghioasă aşa în papuci şi pijamale dar, mie chiar mi-a fost dor de tine! Buna dimineaţa, draga mea!"  
                                                                                                   A. F.
                                                                                                              Foto: Anca Florea

2 comentarii:

Laura spunea...

Un crâmpei de primăvară!

Anonymous spunea...

CASTER DE VORAȚI DE DRAGOSTE URGENT ȘI EFICIENT PENTRU A VA AJUTĂ ȘI ÎNVĂȚI FOARTE IUBITĂ FOARTE RAPID WHATSAPP: +2347054019402
Vreau să-i mulțumesc lui DR WALE pentru lucrul bun pe care l-a făcut pentru mine, deși nu sunt sigur dacă acesta este cel mai bun forum pentru a-mi arăta bucuria și fericirea pentru ceea ce a făcut pentru mine, dar nu pot ascunde fericirea și Bucuria mea, așa că trebuie să o împărtășesc cu oamenii, căsnicia mea s-a prăbușit cu câțiva ani în urmă și am încercat tot ce am putut în puterea mea, dar fără rezultat. Am văzut o postare și o mărturie despre lucrurile bune pe care DR WALE le face, așa că am decis să încerc. deși este întotdeauna un bărbat ocupat, dar când a răspuns la WhatsApp-ul meu, mi-a dat săptămâni pentru ca căsnicia mea să fie restaurată, exact așa cum a spus că de atunci căsnicia mea a fost restaurată, sunt fericit și trăiesc fericit, sunt atât de recunoscător DR WALE . poți oricând WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi