,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

31 martie 2011

Vierme de mătase

    
               
     
                   L-am iubit nespus, îl iubesc cu ardoare şi nu ştiu dacă am un suflet atât de mare care să cuprindă toată dragostea ce va urma. Ştiindu-l că a fost, am reuşit să fiu şi să nu percep adâncimea sufletului doar ca un hău fără margini şi fără rost.
                                    
                                                             
               VIERME DE MĂTASE
             
               E întuneric în camera mea şi tăcere,
Storuri trase devreme şi frig,
Pereţii cei albi, nemişcaţi, prea aproape,
Mă apasă pe umeri şi strig
Deşi ştiu că nimeni nu vrea să audă
Căderea scrumului dintr-un cuvânt,
A cărui scânteie prea tristă să râdă
E mai bine să ardă în gând.


Prin cuşca mea de mătase mă caut ;
Din iubire şi ură născându-mă frânt,
Sunt doar vierme ţesând aripi de fluturi,
Agonii aduse pe sub uşă de vânt.

                                               Anca Florea                                                           

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi