,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

31 martie 2013

Iarna din primăvara mea



                 Vreau să beau o cafea tare, fără zahăr. Crezi ca m-ar trezi din moțăiala asta? Casc încontinuu, iar ochii mei spun că încă îmi mai doresc câteva vise. Mă simt ca un bolovan leneș, imens și... împietrit. Brrr!, afară-i ceață și frig... încă. Dincolo de fereastră, copacii se pleacă unii spre altii, goi și nestingheriți într-o îmbrățișare neputincios de greoaie și nehotărâtă. Măi, eu sigur m-am trezit? Las copacii în voia vântului și încerc să-mi fac realizabilă ideea cu cafeaua. Habar nu am ce fac, sunt pe pilot automat și... se pare că am făcut ceva cafele la viața mea, a ieșit bună! Îmi iau cana fierbinte în palme și degust cu maximă plăcere aroma plină de amărăciune. Bună rău! Iau câteva înghițituri și continuu să o savurez în fața ferestrei. Luuuungă iarnă! Îmi lipesc cana de piept de parcă aș vrea să-mi dezgheț toată apatia unei depresii în devenire. Și copacii ăștia, tot se mai aleargă? Poate dacă nu ar alerga toți odată în aceeași direcție s-ar mai și prinde unii pe alții! Să vină odată primăvara asta! Hai că m-am trezit!!! 


Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi