,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

9 mai 2013

Ecou


                   Nu știu pe unde umbli de atâta timp,... nu știu cum reușesc să te găsesc mereu când uit de tine. Am senzația că mă privești de nicăieri, că deși nu te văd, tu ești. ... că de câte ori mă întorc spre tine, te pierd. Te caut răvășind nisipul cu  palmele, căutând niște pași care n-au mai trecut de mult, de prea mult timp ca să nu mi se facă dor. Și când nu îi găsesc, mă simt, într-un fel, rătăcită. Ai un loc în lumea mea, inevitabil, de necontrolat, fără echivoc. Ca un tatuaj pe suflet, te port fără să îmi doresc să te am, fără să vreau să te alung, doar împăcându-mă cu tine străin și departe, aproape în același timp. 
                         Ești parte din mine. Cum aș putea vreodată să te pierd?

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi