,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

9 noiembrie 2013

Emoții de toamnă


                        O nouă zi în care a fost, poate, prea cald pentru un început de noiembrie. M-am bucurat de asta ca un copil. Și astăzi am ajuns aici sus, grăbind pasul, aproape alergând. Mi-a fost teamă că nu voi ajunge la timp, că se va pierde fără să treacă prin ochii mei, să-mi atingă sufletul, sărutându-l de rămas bun, ca de fiecare dată. Răsuflu uşurată şi mă scufund într-o moleşeală caldă, ce mă cuprinde din creştet până în tălpi. Îl privesc încântată; îi sunt recunoscătoare că nu a apus fără mine. Mă aşez pe iarbă cu ochii pierduţi în zare, rătăcindu-mi palmele printre frunzele uscate. Pământul e rece.
                    Aerul se umple de culoare, adiind uşor în întâmpinarea nopţii. În curând va fi iarnă, da. De aici, de sus, privesc soarele pitindu-se în linişte după oraş. Se sting toate în mine odată cu el, risipindu-se ușor în noapte... îmi place emoţia asta! Ce poate fi mai frumos decât să laşi o zi din viaţă să alunece în trecut ţinând în mână un  apus de soare? 

2 comentarii:

E. spunea...

<3

carla spunea...

Cat de frumos descrii fiecare clipa traita, fiecare emotie si stare sufleteasca! Este o placere deosebita sa-ti citesc randurile, sa ma las dusa de imaginatie pe taramuri necunoscute si sa savurez povestile tale minunate!........ Multumesc!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi