- ,,Iubind pe cineva, l-ai luat în sufletul tău fără ca el să piardă ceva.”- Nicolae Iorga

11 decembrie 2015

Gânduri scrise... ieri


                         Vreau să merg pe stradă fără să mă gândesc la tine. Cum să fac asta când te-ai risipit în fiecare om întâlnit în cale? Toţi au prins aroma florilor de tei ce ţi-au căzut pe umeri în ultima vară. Te-ai scuturat, dar a fost prea târziu. Teii încolţiseră deja prin tălpile noastre. Pe nesimţite, şi-au prins crengile de glezne, urcând până pe înaltul frunţii, şi au înflorit în neştire, ca-ntr-o beţie parfumată, lipsită de control. Aş fi vrut să mă desprind dar… nu destul cât să reuşesc. Am înflorit odată cu tine. Am curs în petale pe alei şi m-am ridicat până la cer, îmbiindu-l. Mult prea jos şi mult prea sus pentru mine. Am învăţat să mă cobor şi să urc într-o singură mişcare, fără să mă risipesc atât de mult încât să îmi doresc să mă adun.
                                                                                                         A. F.
                                                                                                                               Foto - google.ro

- Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West -

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi