,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

10 februarie 2016

Simplu

                      Păşind printre aripile lor, zboară! E bucurie! Sunt aripi nevăzute pe care un suflet de copil le poartă cu mareţia şi cu simplitatea firescului. Nu îi vedeţi chipul, nu îi auziţi glasul dar, cu toate acestea, îi simţiţi emoţia. Asta pentru că o parte din sufletul vostru aleargă şi ea printre aceleaşi aripi, aducând pentru o clipă, în prezent, încântarea copilăriei de altădată. 
                                                                                                               A. F. 
                                                                                                           Foto: Anca Florea - Piaţa Sfatului, Braşov

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Numele meu este Emily, eu și soțul meu suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună. Mulțumesc dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

Anonim spunea...

Sunt aici pentru a prezenta lumii un om mare care este binecunoscut sub numele de Dr. Ogala, el are soluția perfectă pentru problemele de relație și problemele căsătoriei, boală și boală. Principalul motiv pentru care m-am dus să-l văd pe dr. Ogala a fost să aflu cum aș putea să-l recuperez pe soțul meu, deoarece în ultima vreme am citit pe internet mărturii despre care unii oameni au scris despre dr. Ogala și am fost foarte fericit și am decis să cer ajutor. de el, pe care a făcut o treabă perfectă de a-l obliga pe soțul meu să se întoarcă la mine și să-mi ceară iertare. Nu voi înceta să-i postez numele pe net pentru că încerc de 2 ani să-l recuperez complet, fără rezultat. Dr. Ogala mi-a adus fericirea înapoi în viața mea cu munca sa bună. contactul său pentru utilitatea celor care au nevoie de ajutorul său ar trebui să-l contacteze prin e-mail drogalad02@gmail.com) sau să-l adauge pe WhatsApp 2347049668119] Îl poți contacta astăzi și să îți rezolvi problema.

Unknown spunea...

Acesta este Natali Oskar și sunt aici pentru a le spune tuturor despre DR ISIKOLO. După 5 ani de căsătorie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se poarte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, de mai multe ori amenință să divorțeze de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre relația lui cu alte doamne, eu a fost total devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un jucător de vrăji pe internet numit DR ISIKOLO care ajută oamenii cu relații și probleme de căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să incearca. când l-am contactat, el m-a ajutat să fac vrajă de dragoste și în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu alte doamne și al său cu mine pentru totdeauna și pentru adevărat. Contactați-l pe DR ISIKOLO, cel mai bun jucător de vrăji de dragoste pentru relația dvs. sau problema căsătoriei care urmează să fie rezolvată astăzi prin intermediul lui WhatsApp la +2348133261196.

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi