,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

3 aprilie 2015

Un pom de cuvinte

      Foto- google.ro

                     Muşc dintr-un măr. Îl aud trosnind sub presiunea dinţilor şi sucul dulce acrişor îmi invadează papilele gustative. Savurez din plin momentul. Strâng cu putere fructul roşu, lipindu-mi degetele cu poftă, aproape sufocându-l, instinct al unei admiraţii copilăreşti. Îl privesc încântată şi, inspirând, îmi simt plămânii băltind în aroma de măr proaspăt. Straşnică senzaţie! Iau încă o muşcătură, încă una... trosnind languros într-un continuu ecou lacom. Până şi ultimele rămăşiţe, mimând fără voie o clepsidră, mă îmbie să mai fur, de ici, de colo, câte o bucată zemoasă şi înmiresmată.
                Încep să miros eu însumi a măr, din interior. Ca un sărut de rămas bun, o sămânţă cafenie, mică, mi se rostogoleşte în palmă, într-un abandon deplin. Îi zâmbesc cu subînţeles şi o sfărâm într-o clipită, printr-un joc nevinovat de maxilar. Un fior amărui mă învăluie, relaxându-mi toate simţurile. Mă gândesc că totul a început cu o sămânţă şi s-a sfârşit cu o alta. Şi cum ştiu că nimic nu se pierde, aştept cu recunoştinţă să răsară pomul din mine… un pom de cuvinte.
                                                                                     A. F.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi