,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

21 decembrie 2012

Sărbători fericite!



                    Ești alb și rece, ai toate semnele că ai fi un om sincer. Îmi plac oamenii sinceri și calzi, vreau să zic... calzi sufletește. Chipul tău emană o căldură pe care nicio zăpadă n-o poate stinge. Îmi plac ochii tăi negri și profunzi, puuuuțin cam prea apropiați, parcă. Dar nu m-ar deranja să mă vezi dublu, la urma urmei, sunt drăguță, nu-i așa? Stai, gata, s-a aranjat, acum e bine. Important e să aibă amândoi aceeași direcție. Hm, hm..., scuze...!
                   Deci, mă vezi? Dacă da, dă din mătură. OK, înțeleg, ești împietrit de emoție. Ești un om sensibil. Și, pe deasupra, știi să taci când îți vorbesc, e super! E atât de plăcut să te auzi, să nu te bruieze nimeni! Hei, știi, mie nu îmi place iarna, dar când știu că vin Sărbătorile parcă mi se umple tot sufletul de bucurie, înțelegi? Și când ninge... totul e magic și intens, și viu, și aproape... și... și... reeece. Zău că vreau să te îmbrățișez, dar deja tremur toată. Asta nu înseamnă că nu îmi placi, deși... cred, totuși, că... ești puțin... cam tăcut? Știu că ți-am spus că îmi place să mă aud vorbind... dar, dacă mă gândesc mai bine, aș vrea să spui și tu ceva, orice. Nu vrei?! Ți-e, poate, prea frig?! Nu cred, nu tremuri, ba chiar pari că te simți foarte bine, chiar dacă e un ger năprasnic. Eu abia stau. Mda, păi, ce să mai spun? Cam asta e. Eu... mă duc. Plec... acum. Dar nu îmi pare rău că m-am oprit să vorbesc cu tine. Oricum, nu aveam o direcție anume... și nici cu cine să vorbesc. Aveam nevoie de un prieten, unul căruia să îi spun că sunt fericită, că sunt entuziasmată ca un copil și că, deși tremur, în sufletul meu e multă, multă căldură! Îmi doream doar să împart asta cu cineva. Nu spui nimic? Ei, eu ți-am spus, ...acum știi. Simt că înțelegi tot, ochii tăi nu mint, fie ei și de cărbune. Așadar, rămâi cu bine! Poate mai trec mâine să te vad. Ai vrea? Nu?!  Mă rog... SĂRBĂTORI FERICITE și ție... ! Și, chiar și așa, îți mulțumesc că mi-ai ieșit în drum! 

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi