,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

16 februarie 2013

Nu trece zi


                         Nimic din ceea ce este frumos dar trecător nu mă face să cred că nu merită să lupt pentru el doar pentru că e efemer. Nu îmi doresc eternitate nici în iubire, nici în lucruri, nici în viață. De fapt, tocmai acest aspect incert, această fragilitate le face de neprețuit. Vreau să mă umplu de ele atât cât pot, atât cât îmi este dat, să nu irosesc nimic din ceea ce mi se întâmplă și mă împlinește. Așa sunt eu, mereu pe drum, adunându-mă mai întreagă ca niciodată din propria-mi pierzanie. Și nu trece zi în care să nu îmi doresc să fiu puţin mai mult decât ceea ce sunt şi să vreau să pot să îmi doresc puţin mai puţin din ceea ce nu pot să fiu.


Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi