,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

30 mai 2014

Oda bucuriei

              Foto- google.ro

                         A fost o zi în care mi-am spus că totul e posibil. Și-am crezut în minuni. Mi-am dorit o minune. M-am scuturat de tot ce-mi ținea umbră și am început să caut așa-zisul ,,imposibil” de care aveam nevoie. Un ,,imposibil” simplu, al meu. L-am căutat cu ochii deschiși și l-am visat privind încrezătoare înainte. L-am strigat și-am așteptat răbdătoare să-i ajung într-atât de aproape încât să mă audă. N-am renunțat nicio clipă. Nu m-am oprit să-l caut, să-l aștept, să-l nasc în mintea mea dorindu-l aievea.
                           Și totuși, la un moment dat am realizat că ceva s-a schimbat. Am început să nu mai am nevoie de mai mult. Pur și simplu m-am oprit. Nu a mai existat înainte sau înapoi. Am privit doar în mine și în aproapele meu. Aveam tot. Eram fericită fără să mai caut, fără să mai aștept altceva. Fără șovăială, liniștea se pitise pe nesimțite în mine și de atunci îmi scrie zilnic pe suflet... oda bucuriei!
                                                                                  A. F.

4 comentarii:

eXIST spunea...

Foarte profund! Felicitari! O zi frumoasa!

Anca Florea spunea...

Multumesc din suflet, asemenea!

carla spunea...

Mesajele tale sunt superbe, profunde si foarte la tinta!!! le savurez pur si simplu,........... ma regasesc in multe subiecte ale tale... Chiar avem multe de invatat din randurile tale, de bagat la "cutiuta", de rumegat si de tras niste concluzii pt noi insine...
Multumiri Doamna!

Anca Florea spunea...

Multumesc, Carla! Cu totii avem de invatat! Multumesc mult pentru gandurile si cuvintele frumoase!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi