,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

11 noiembrie 2012

Gând de seară


                           Ții minte când mă țineai de mână înfruntând marea cea mare, răscolind cu trupurile ude nisipul purtat de vânt? Cum, ca niște școlari cuminți, scriam cu tălpile sărutări pe plajă, peceţi aliniate cuminți pe coli ude, imaculate în așteptare? Nu mă gândeam, pe atunci, că acele clipe se vor duce, că vor alerga îndepărtându-se continuu, ignorând privirea noastră aruncată îndărăt. Încă mai port, lipit de mijloc, brațul tău şi nu am îngăduit ochilor tăi să mă piardă vreo clipă. 
                          Bună seara, dragul meu! Sunt eu, forma udă în mișcare de atunci. Încă mă înfășor în jurul tău și te sărut când pleci pe ușa dimineața. 

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi