,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

3 ianuarie 2014

Boabă de rouă


                 Astăzi îngerul meu învață să zboare. Încerc să îi netezesc albastrul cerului cu palmele și să domolesc puțin vântul, deghizându-l într-o adiere. Are cele mai frumoase aripi de pe pământ. Pentru că sunt ale ei! În lumina soarelui, devin magie. În lumina vieții, devin drum. Un drum pe care și-l va clădi, sper eu, frumos, drept și liber. Pentru asta i-a dat Dumnezeu aripi. Pentru asta, în felul meu, i-am presărat pe umeri praf de zâne. Să poată zbura.
                 De 18 ani, un înger umblă desculț prin iarba raiului meu. E aici, în ochii mei, în sufletul meu, în dorința mea de viață. De fiecare dată când o privesc, Dumnezeu îmi spune că mă iubește, iar eu îi mulțumesc iubind-o mai mult. Și tot așa, zi de zi, prin lumina care se revarsă fără tihnă spre mine, devine, fără pic de ezitare, o boabă de rouă pe un fir de iarbă, senină și răcoroasă ca pentru o zi nouă.
                     La mulți ani, Miruna !!! 

Un comentariu:

Anonim spunea...

superb!!!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi