,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

10 decembrie 2014

Dans

              Foto- google.ro

                     Spune-mi tu lumină de dimineață, să mă trezesc? Adună-ți te rog lumina zorilor pe inima mea și spune-mi. Dacă e ,,da”, șoptește-mi numele și închide-l până seara într-un vals prin iarba udă. În neștire. Cu patimă. Cu mâinile ferecate de necugetare. Cu gingășia tălpilor goale răscolind roua din verde, …cu călcâiele sărutate de pământ… Îmbracă-mă în minciuni nevinovate, albe, cu umbre lungi, diafane și dă-mi partener un înger cu o aripa.  … să pot să-i țes pe portativ, din note, aripa pierdută.
                                                                                                A. F.

Niciun comentariu:

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi