,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

10 iunie 2015

Străzile lui Dumnezeu

           

                     Ce nevoie am, Doamne, de tristeţe când am bucuria ta în tot ce mă înconjoară? Ce nevoie am, Doamne, de lacrimi când am în permanenţă îndreptat către mine zâmbetul tău? Ce nevoie am, Doamne, de durere când port pe umeri mângâierile tale? Ce nevoie am, Doamne, de întuneric când lumina ta mă umple? Ce nevoie am, Doamne, de cădere când aripile îngerilor tăi mă ridică? Ce nevoie am, Doamne, să mă simt singură când ştiu că tu eşti tot timpul cu mine ? Ce nevoie am, Doamne, de lanţuri când vrerea ta e să fiu liberă? Ce nevoie am, Doamne, de timp când tot ce contează tocmai se întâmplă? Ce nevoie am, Doamne, de temeri când am toată dragostea ta cu mine? Ce nevoie am, Doamne, de îndoială când singurul adevăr eşti tu?                  
                         Ce nevoie am, Doamne, să-ţi cer ceva când tot ce am nevoie deja am primit?
                                                                                                                 A. F.
                                                                                                                                                                                     Foto - google.ro 

2 comentarii:

carla spunea...

Fara cuvinte.........:)

carla spunea...

Mi-am salvat aceste randuri si mi le-am pus la vedere, ca sa le pot savura de cate ori imi doresc!
Ma bucur enorm ca ti-am descoperit blogul, si ca am dat peste o comoara nepretuita, in postarile tale! Cata nevoie avem de astfel de mesaje!... ma simt ca la un seminar foarte educativ.
Mii de multumiri !!!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi