,,Înţelepciunea nu este altceva decât durere vindecată." Robert Gary Lee

16 decembrie 2010

Ninge!!!!!


                     Îmi doream să ningă! Mi-era dor de zăpadă, de albul şi de ,,răceala" ei. Mi-era dor să mă zgribulesc între mânecile unui palton şi să mă strâmb când vreun fulg buclucaş îmi alunecă pe lângă guler atingându-mi pielea. Mi-era dor să aud scrâşnetul zăpezii sub bocanci şi să-mi arunc braţele, în cel mai haios mod cu putinţă, atunci când o nouă tentativă de contact cu solul se anunţă printr-un ,,uşor dezechilibru. Să privesc cerul cum cade alb, neincetat peste mine şi să las fulgii imenşi să-mi cadă pe chip ca în cel mai profund sărut. Şi mi-era dor să aud liniştea aceea profundă în care parcă totul încetineşte, totul respiră ecoul molatec făcut de căderea fiecărui fulg.
                   E iarnă şi ninge cu adevărat! Uitasem cum e când ajungi înfrigurat acasă şi să bei o cană de vin fiert ca apoi, să te laşi în voia mirosului de scorţişoară când te cuibăreşti în pat la culcare. Copilul din mine e fericit! Noapte buna. 

Un comentariu:

carla spunea...

Si eu ador fulgii de zapada care-mi mangaie obrajii... prospetimea aerului de iarna, caldura caminului si mirosul de vin fiert cu scortisoara :) Superb!

- ,,În inima omului se află începutul şi sfârşitul tuturor lucrurilor.” Lev Tolstoi